Samhället idag

Jens...

2018-11-29 10:59 #0 av: Hayabusa

...Ganman pratar med www.antipodden.se

Känner "alla" till Jens Ganman? Kanske, kanske inte - men själv tycker jag att han är underhållande att lyssna på. En och annan väl vald sanning presenteras också, vill jag mena. Jens samarbetar även med Mustafa Panshiri och tillsammans har de bl a skrivit boken "Det lilla landet som kunde". 

Anmäl
2018-11-29 11:04 #1 av: Göstage

Har väl inte hunnit hänga med i alla herr Ganmans svängar, men han utgör i mina ögon ett på våra breddgrader sällsynt exempel på en  lyckad kombination av sanningssägare och satiriker. Hans motståndare har svårt att komma åt honom, så han kan röra sig ganska oantastad i åsiktskorridorerna.

Re:tired, men stolt medis på Kust & hav iFokus.

Anmäl
2018-11-29 11:05 #2 av: Hayabusa

#1 Väl värd att lyssna på, enligt min mening.

Anmäl
2018-11-29 11:07 #3 av: VSK

Ganman levererar som alltid Glad

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2018-11-29 11:19 #4 av: Jimmy.L

#1 Vänta bara folk, anmäler videon eller klagar till ansvariga.

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm No stress cabo verde , Göta Kanal

Det pågår koordinerad spam på iFokus riktad mot Debatt

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.