Nya trådar.
När trådarna har kommit upp i 200 inlägg och över kommer jag att starta nya trådar och låsa de gamla, naturligtvis med hänvisning till ny tråd och vice versa.
- Redigerat 2023-03-31 12:28 av Draken
En allmän fråga i sammanhanget- hur ofta läser ni gamla trådar i något populärt ämne som delats på grund av många inlägg? En hel del äldre inlägg har hunnit bli inaktuella, men där finns även en del av "bestående värde". Det finns väl vad jag förstår i nuläget inget vettigt sätt att länka till inlägg i tidigare trådar, vilket också gör att de faller i glömska.
"You can look back, but it's best not to stare." (Tom Petty)
#1: Det händer om tråden dyker upp i en sökning.
Man kan direktlänka till en kommentar genom att lägga till # följt av numret på kommentaren efter länkadressen:
https://debatt.ifokus.se/discussion/1560545/nya-tradar.#1
Tyvärr verkar det dock som att man oftast hamnar på kommentaren ovanför (eller under?), men det gör det åtminstone lite lättare att hitta dit.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
- Redigerat 2023-07-22 09:27 av Carmarino
Nejdå. Det var för att det smög sig in en punkt före #1 i din länk.
#1 Mest tillfälligheter för min del som styr vilka gamla trådar man råkar läsa på nytt.
#3: Det händer även i trådar där det inte råkat komma med en punkt. Har testat många gånger nämligen.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
- Redigerat 2023-11-07 22:28 av Carmarino