Debatt iFokus

Debatt

Etikettersajtenifokus
Läst 773 ggr
[Jimmy.L]
4

Automatiska modereringssystemet är tillbaka

Jag testar återigen det automatiska modereringssystemet men vid minsta missbruk som att anmäla inlägg som man inte gillar så tar jag bort den!

Draken
5

Bra. Men tyvärr tror jag risken är överhängande att det blir missbrukat :(

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Herveaux
5

Håller med #1
Försök att hålla ut i ett par dagar Jimmy, med tanke på trådarna som är i ropet p.g.a senaste bitch and moan-tråden på Värdsajten så kommer det säkert anmälas fram och tillbaka i sandlådan.

// Harley

[Jimmy.L]
6

#1 Vi får se det har redan ramlat in anmälningar. Det kommer bara ta energi från det jag vill göra.

Puttelite fich massa inlägg bortröstade och jag får gå igenom det när jag hinner.

Skulle ni få något bortröstat skriv i denna tråd eller sänd PM.

Condor
4

Kanske bäst att ta bort det automatiska modereringssystemet igen.  Mitt senaste inlägg blev bortröstat av "de kärleksfulla" och existerade bara i 20 sekunder. När det återpublicerades försvann det från listan "nya inlägg på ifokus". Nu kan de mobba utan att skräpa ner deras eget forum.

Jag vet inte om några av Pyttelites inlägg i min tråd om L-Theanin blev bortröstade, men om det är så, skulle jag inte ha någonting emot om dessa inlägg återpubliceras, så att det är synligt hur argument möter argument och för att folk förstår varför jag heller inte var trevlig mot henne.

[Jimmy.L]
1

#4 Jag kikar på hur jag ska lösa detta. 

Dina inlägg är skälet till att jag aktiverat den kom lite klagomål från Pyttelite.

[Jimmy.L]
0

#5 Kan du länka till tråden jag har lite problem med att öppna PM.

Condor
4

Hur har hon mage att klaga, med tanke på hur hon själv uppför sig?  Undrar vad hon förväntar sig, men kanske hon inte ens själv ser hur hon beteer sig. I landet som jag bor i finns ett ordspråk: "så som man ropar in i skogen, så ekar det tillbaka.

Jag kollade den tråden själv, men hittade ingenting som försvann.

[Jimmy.L]
1

#7 Tack då vet jag.

[Jimmy.L]
7

Ignorera alla typer av nya inlägg som postas efter era nya inlägg på så sätt har vi ryggen fri låt dom som finner nöjet med det göra så!

FataMorgana
4

Men herregud. Nu anmäler någon mina inlägg om "homofobi". Det var lite därför jag började att skriva här på debatt i fokus, för jag tänkte att man skulle slippa det där beteendet här. Det är så löjligt att jag inte finner ord. Snart får jag väl skrivförbud också. Har folk inget annat livsinnehåll än att förstöra för andra? Vad är det för människor som beter sig så där?

Herveaux
6

#10 Om det skulle bli så att det automatiska modereringssystemet ger dig skrivförbud så kan Jimmy gå in och häva det så snart han hinner. 
Klen tröst i eländet, men ändå. 

Edit. Sedär, nu är de igång på mig också, nu försvann mitt inlägg #2

Edit2. Tack Jimmy!👍

// Harley

FataMorgana
7

Ja nu återpubliceras inlägg igen. Tack också till Jimmy. I L-theanin tråden fattas inlägg fortfarande. Men jag är rädd för att dom kommer att fortsätta missbruka anmälningsknappen tills det blir för mycket för Jimmy. Jag förstår inte vilket nöje folk har med  förstöra och vara elaka mot andra. Det är så respektlöst.

Condor
5

Av mina inlägg försvinner också ett efter det andra.  Jag som tänkte att här är äntligen ett forum där inte de "goda och kärleksfulla" härjar men nu börjar mobbandet här också.

[Jimmy.L]
3

Länka gärna till aktuell tråd så fixar jag det.

Herveaux
3
Condor
5

I den här traden, inlägg 2, 7 och 32, tills nu.

https://debatt.ifokus.se/discussions/5e70c7518e0e74300f00dc1a-l-theanin-for-immunsystemet?discussions-3

Du kommer inte att hinna att gå igenom alla bortröstade inlägg lika snabbt som de röstas bort.

Du skrev ju: "men vid minsta missbruk som att anmäla inlägg som man inte gillar så tar jag bort den!"

Har missbruket av anmälningsknappen tills nu uppfyllt beteckningen "minsta missbruk"?

Condor
2

Mina inlägg är tillbaka. Tack Jimmy!

[Jimmy.L]
4

#16 Jag har höjt kravet från 3 till X så vi får mindre problem med att folk roar sig med att anmäla inlägg

FataMorgana
2

Tack! Hoppas att det är XXX och att det hjälper.

Condor
3

Tack Jimmy! 🙂

Carmarino
3

Det låter som om det är en hoper barnungar som håller på. Tyvärr är det nog inte det. 😕

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

[Jimmy.L]
3

#21 Så sant. Ryktas att nya iFokus ska ha en bättre anmälningsfunktion.

Cragan
5

#22 hoppas det blir så att admins kan se vem/vilka det är som okynnes anmäler en funktion jag vet jag själv sakna när jag satt i admin roller iaf

[Jimmy.L]
3

#23 Det hoppas jag med.