Debatt iFokus

Debatt

Etikettdebatt
Läst 78 ggr
Staffan
1

Mer extrem än Trump

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Aftonbladet:
"Mer extrem - och slugare än Trump"
"Kan bli president 2024"

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/rggKkR/mer-extrem--och-slugare-an-trump

Hur ska det nu gå? Nästa hot från höger är tydligen ännu värre än Trump. Kommer kanske inte bli helt enkelt att nu måla upp en bild av någon som mer hemsk än Trump? Kanske om man börjar redan nu och också publicerar dubbelt så många artiklar?

// Staffan

[Jimmy.L]
0

Jag vet inget om han, men Aftonbladet tycks måla upp skräckpropaganda.

[VSK]
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#0:

Först och främst skall vi väl försöka överleva Harris. Ras och religionskonflikter kommer bli vardagsmat.

Delade nyss en artikel skriven i Maj om hur och varför. Rekommenderar dig starkt att läsa den om du redan inte gjort det. Man får svar på ett och annat.

https://www.nettavisen.no/nyheter/joe-biden-hvorfor-tenker-demokratene-at-dette-er-mannen-som-kan-vinne-det-kommende-presidentvalget/3423954212.html

Har inte läst länken men de fyra mest troliga kandidaterna 2024 är icke inbördes ordning Tucker Carlson, Nikki Haley, Ivanka Trump och Ted Cruz. Jag själv har en annan favorit som inte är med bland de topp fyra och det är Kayleigh McEnany. Så många ggr msm försökte prata bort henne och hon slaktade journalisterna gång på gång.

Ska jag gissa så säger jag att Nikki Haley tar hem det och Tucker Carlson stark tvåa.

Videoklippet.

Aftonbladet är ju msm och går i globalistisk anda så det är ju inte så konstigt.

-

Har ej läst länken till Aftonbladet.

[Jimmy.L]
2

Vi har egna problem i Sverige där några är i mot fria val.

https://likavillkor.ifokus.se/discussion/1486946/skydda-demokratin-fran-en-svensk-trump!

Tydligen har vissa önskemål att vi gör som Ryssland, Nordkorea, Kina, Venezuela och Belarus.

Länge leve Stalin?

[VSK]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3:

Min personliga åsikt om inläggen.

Indoktrinerade och totalt okunniga om politik.

Pssst det heter Vitryssland. PK säger Belarus för att det inte finns VIT med 😉

Eftersom PK-tanterna smygläser här och med tanke på det där de skrev om Trump så skulle jag mer än gärna vilja att tanterna kommenterar denna bilden.

[Göstage]
1

Undrar hur det hade låtit om den här guvernören varit republikan och Trump fortfarande president?

"Sex kvinnor anklagar New Yorks guvernör Andrew Cuomo för sexuella närmanden. Nu vittnar dussintals Medarbetare om ett skräckvälde i hans stab.

"Sex kvinnor anklagar New Yorks guvernör Andrew Cuomo för sexuella närmanden.

Kvinnor som toppdemokraten gillade fick sitta i hans synfält – de andra i skymundan. Flera grät på jobbet varje vecka, enligt en granskning i New York Times."---

"Efter en första kris där guvernören anklagas ha mörkat dödstalen i covid-19 på delstatens äldreboenden för att inte ge eldunderstöd till president Trump, verkar det nu vara de kvinnliga medarbetarnas vittnesmål som slutligen fäller honom."---

Sex kvinnor anklagar New Yorks guvernör Andrew Cuomo för sexuella närmanden. Nu vittnar dussintals medarbetare om ett skräckvälde i hans stab. Kvinnor som toppdemokraten gillade fick sitta i hans synfält – de andra i skymundan. Flera grät på jobbet varje vecka, enligt en granskning i New York Times.
[Jimmy.L]
1

#5: En våt dröm för Aftonbladet.