#0: Vad menar du med det ?
Att du tillhör järngänget. 👍☺
#4 Jag är medlem i ett antal sajter och besöker ytterligare en del, och det gemensamma för dem är att det knappt är någon aktivitet alls där alternativt att de drivs av någon eldsjäl som vägrar att lägga ner rörelsen.
Den här sajten hör till den senare kategorin. Jag har varit medlem ända sedan start (från och med igår medis faktiskt), och jag uppskattar att sajtvärden startade den här sidan när han såg hur värden på Politik iFokus gav upp och lämnade fältet fritt för konspirationsteoretiker och diverse rabulister. En del, nya som gamla, visar sig där även idag, i övrigt råder största möjliga tystnad.
Jag tror inte att det går att driva en Intressesajt utan engagemang, och med fast styrning när det dyker upp individer som vill ha uppmärksamhet (inte sällan mitt i natten).
Debatt iFokus drivs inte i lönndom så det är ingen forskarbragd att ha hittat hit. Men nu när du gjort det, vad är det du vill diskutera i den här tråden? Eller pockar du bara på uppmärksamhet- här också?
- Redigerat 2022-01-16 09:08 av [Göstage]
Här är en till som länge undrat vad denne CFIT egentligen vill säga. Utöver att hen vill ha diskussioner om "ämnen som berör".
Tycker dock inte att CFIT själv bidragit hittills.
Det jag vill säga är att iFokus är ett fantastiskt forum och att jag tycker om er alla, oavsett åsikt! ❤
iFokus gick ut högt och hade då alla förutsättningar framför sig.
Men tyvärr så har iFokus nu, av nån outgrundlig anledning totalt stagnerat!?
Vilket betyder att alla era fantastiska insikter, inlägg och kommentarer inte längre ses av några andra än er själva.
Så när jag nu sitter här och läser debattsidor och ledarskribenter på Aftonbladet, DN, Expressen….ja all svensk etablerad media. Så inser jag att det som vi alla i Sverige saknar som allra mest just nu är den folkligt och därmed otoppstyrda klarsynthet som iFokus kan representera. (Ni vet väl alla att flashback.org är Sveriges absolut största folkliga forum?) Så jag bryr mig egentligen mindre om era åsikter än jag bryr mig om era möjligheter att uttrycka dem…och då i en ren kontext!!! (Shit, jag kom kom just på mig själv hur pretentiöst detta låter) men oavsett.
Jag står till 100% bakom det!
#5: Är glad att jag gavs möjligheten att slippa skriva tidigare inlägg "mitt i natten".
@Mia Skäringer "har du barn?" ☺
Vet inte riktigt hur jag ska tolka ert till synes oengagemang i frågan!?
Har personligen bara svårt för att inte upplysa folk om när de "eldar för kråkorna".❤
#10: Erkänn att ni har full koll på vart varendaste "like" ni får i det här forumet kommer ifrån? ☺
#11 Som redan sagts i tråden kan man fundera över ditt syfte med den här tråden, och varför du är så angelägen om att hålla den igång. Du har ju redan blivit sedd, räcker inte det?
- Redigerat 2022-01-27 00:25 av [Göstage]
#12: Tycker du att det är jobbigt att jag är här? I så fall lämnar jag…….
#13 Du gör som du vill. Något utbyte av det har du väl, eftersom du återkommer.
- Redigerat 2022-01-27 10:15 av [Göstage]
#13: Bidra med åsikter istället för att klaga så ska du se fler hittar in.
Jag vidhåller att du CFIT ofta talar i gåtor och att jag då inte begriper vad det är du vill säga.
Får intrycket att fler upplever samma sak. Rätta mig om jag har fel.
#16: Ja du är inte ensam om att inte förstå syftet med tråden.
CFIT : Du kanske kan skriva vilket syfte du har med tråden, istället för att bara fjanta runt ?
#17 Framför allt tycker jag att CFIT talar i gåtor oavsett vilken tråd det gäller. Noterar att fler än jag önskar att hen kan vara mer konkret.
#14: Tack för ditt överseende❤,
#15: Min åsikt är enligt #7: Jag vet att jag tangerar till att kunna klassas som "lätt bitter". ☺
#16: Att tala i "gåtor" är bara ett sätt försöka få andra att tänka.
#17: Varför ska jag förklara syftet med något överhuvudtaget för någon som ändå bara tycker att jag "fjantar runt"?!?!?
#18: Det glädjer mig att ni tom är fler som verkligen undrar över vad det egentligen är som jag försöker att säga. ❤
För övrigt, så var den ursprungliga tanken med denna tråd bara positiv!
Jag gillar ju järngäng !👍☺
Men ni lyckades förstöra det.
Ex #1: "Vad menar du med det?"
Varför denna misstänksamhet mot allt och alla som inte utrycker sig exagt så som ni förväntar er att man ska göra?
Hur ensamma vill ni bli egentligen?
#21 Som sagt, många gånger begriper jag inte vad du vill säga. Dina inlägg i den här tråden är för mig sådana exempel.
#22: Fortsätt att fundera på det….❤