WHO-mythbusters
På den här sidan har WHO skrivit vilka myter om corona som är sanna och vilka som är osanna:
https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/advice-for-public/myth-busters
Hälsningar till den gröna tanten som får en liten sysselsättning igen. 😉Den här gången vill jag ha intuitionsövningar och inget skitsnack om grön potatis. 😃
- Redigerat 2020-11-18 16:27 av [Jimmy.L]
- Redigerat 2020-11-18 15:38 av [Göstage]
Konstigt, inlägget försvann på 20 sekunder och kom tillbaka efter ytterligare 20 sekunder. Men det befinner sig inte längre på listan "Nya inlägg på ifokus".
Nu fick jag inga nya intuitionsövningar…. 😭
Ja så kan man också göra för att inte behöva ge dig vad du vill utan endast vad du inte vill. Så snällt alltså. Kärleken riktigt flödar ur deras hjärtan.
Fick ett meddelande:
"Ditt inlägg eller en kommentar till WHO-mythbusters på Debatt, som blev borttaget av iFokus automatiska modereringssystem, har återpublicerats. Det kan till exempel bero på att det efter kontroll har visat sig vara felaktigt bortröstat."
Nu kan "de goda och kärleksfulla" mobba utan att skräpa ner deras eget forum.
Men alltså, ursäkta. Vad är det för fel på folk 😓
För jobbigt att räkna upp alla fel. 😃
Nu behöver dom inte knuffa ner inläggen längre, för även om de återpubliceras försvinner de från listan "nya inlägg".
Jag tycker att "de kärleksfulla" är ett hot mot demokratin. Det är just den sortens cencur och inskränkning av yttrande- och åsiktsfrihet som härjade under andra världskriget i Tyskland och Österrike. När jag ser hur "de kärleksfulla" bär sig åt, kommer minnen fram av det som mina föräldrar, som upplevde det anda världskriget, berättade för mig. Så här får det inte bli igen.
det är ganska märkligt egentligen. De pratar om att det kommer bli diktatur om JÅ kommer till makten, men vad kallas det de bedriver nu då ? Tycker det ligger misstänkt nära en diktatur.
Men det är bra att de visar sitt rätta ansikte och vilka det är som är antidemokraterna.
Har en räknesticka du kan få låna om du vill. Möjligt jag har nån kulram i källaren annars 😃
Skendemokrati/demokratur har vi haft i flertalet år redan.
Kommunister är inte för demokrati, för annars skulle de inte vara kommunister.
Kulram och räknesticka räcker inte. 😃
Undrar varför de inte flyttar till Nordkorea?
😮😭
Det är tydligen många som tror på att 5g-tekniken ligger bakom coronapandemin. Enbart i Storbritannien har 77 mobilmaster saboterats - och då har ändå de flesta av dem inte stöd för 5g. Dessutom har personal som utfört underhållsarbete attackerats.
https://computersweden.idg.se/2.2683/1.734337/mobilmaster-sabotage-5g
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#12 är underbart tossiga saker dom som tror det då 5g har sämre penetrering genom solida objekt än vad tidigare generationer har haft och är på lägre effekt dessutom men är ju nytt o skrämmande eller nått
Finns de som tror att man tagit fram Corona enbart för att kunna ge folket vaccin, ett vaccin som är så utvecklat och ligger i framkant inom det tekniska då man tydligen skulle använda 5G för att spåra detta vaccin. Övervakning alltså.
#14 lol dom är då inte riktigt kloka dom där konsperations nissar
Nu fantasi men om 25 år verklighet kanske.
#15 jo vem vet hur långt tekniken har hunnit då inte för att det behövs mer än mobilen som nästan alla har i fickan för att spåra folk
En slurk desinfektionsmedel kanske hjälper….
#12 Nu har en av dem som saboterade en mobilmast i England dömts till tre års fängelse.
Det var i början av april som mannen satte eld på basstationen, efter att han ansett sig övertygad om att det fanns en direkt koppling mellan 5g och Covid-19-pandemin, enligt domslutet. Det rapporterar den brittiska tekniksajten The Register.
En analys av mannens telefon ska ha gett att han var djupt involverad i online-diskussioner med likasinnade individer om de felaktiga konspirationsteorier som gör gällande att det skulle finnas ett samband mellan 5g och Covid-19.
Dock var det ingen 5g-mast som han saboterade utan en som förser befolkningen i Liverpool-regionen med 4g-tjänster.
https://computersweden.idg.se/2.2683/1.736031/saboterade-4g-mast-5g
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ