Debatt iFokus

Debatt

Etikettpolitikerna
Läst 347 ggr
[Göstage]
1

Stefan Löfven i karantän

Statsministern befinner sig i karantän efter att ha haft en smittad person i sin närhet skriver han på sin Facebooksida, enligt Expressen.

Även Danmarks statsminister Mette Fredriksen befinner sig i karantän, liksom de flesta av ministrarna i den danska regeringen. Källa

• Redigerat 2020-11-05 11:02 av [Göstage]
[Göstage]
5

Några kanske tycker att han borde sitta där till efter nästa val…😉

[Jimmy.L]
2

#1: Tomten kom med en tidig julklapp 😁

Draken
4

#0: Hoppas att de låser dörren och gömmer nyckeln 😁De kan plocka fram nyckeln igen 1 Oktober 2022 😁😈

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

• Redigerat 2020-11-05 14:22 av Draken
[Månglädje]
1

Här måste jag säga att dom agerade bra och föredömligt även om jag inte håller med i hans politik alla gånger så tycker jag ändå att det här var bra gjort och det är så här vi alla ska agera så vi får en ände på det här eländet Covid-19.

Det må vara ett sätt att vinna röster för så vet vi alla att det går till men samtidigt helt rätt agerat och det hoppas jag når ut så fler inser och tar hänsyn.

[Göstage]
2

#4 Nästan alla regeringschefer har väl varit i karantän vid något tillfälle som smittade eller smittrisk- om de skulle slarva med det och det sedan kom ut så vore nog deras eventuella trovärdighet bortblåst. I Norden har Sanna Marin satt sig i karantän nyligen, och i Danmark sitter Frederiksen (och 12 av hennes ministrar)just nu.

• Redigerat 2020-11-05 17:27 av [Göstage]
[Göstage]
2

Även Kristersson har gått i karantän på grund av att en person i hans närhet testat positivt för covid-19.

Källa

• Redigerat 2020-11-08 20:47 av [Göstage]
[Jimmy.L]
1

Annie Lööf går in i självisolering efter att en Medarbetare uppvisat förkylningssymtom, bekräftar centerledarens stab till SVT.

Källa SVT

[Göstage]
2

#7 Börjar bli trångt i buren nu.

[Jimmy.L]
1

#0: ”Efter negativt covid 19-test och konsultation med läkare, avbryter statsministern nu sin isolering.” skriver statsministerns pressekreterare Mikael Lindström i ett uttalande.

https://www.expressen.se/nyheter/stefan-lofven-s-har-inte-corona/

[VSK]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Löfven, Lööf och Kristersson, alla bilderbergare, hmmm.

De kanske bara åker/åkte över och gratulerar Harris. Verkar populärt. Är inte så noga med smittospridningen heller ser det ut som. Inget att oroa sig för mao.

[Moon AppleGrey]
1

#9: Skönt att det var negativt, då.
Oavsett vilken "ledare" som blir drabbad så känner man ändå en viss sympati.
Gjorde det även för fam. Trump trots att jag inte har mycket till övers för dem.

[Göstage]
0

Så är det Kristerssons tur att uppsöka båset.

Corona i Sverige: Moderaternas partiledare Ulf Kristersson har testat positivt för covid-19.
  • Redigerat 2021-12-15 22:09 av [Göstage]