Brottslighet

Ebbas gravplats fortsatt skändad av utvisningsdömd

2018-11-05 19:34 #0 av: Jimmy.L

11-åriga Ebba dog i terrordådet på Drottninggatan i Stockholm den 7 april 2017. Ebba Åkerlunds grav skändas gång på gång, trots att polisen vet vem förövaren är. Ebbas far har tagit mannen på bar gärning och uppger att det är en utvisningsdömd som är kvar i landet. Precis som terrordömde Akilov som mördade Ebba.

http://viralking.se/ebbas-gravplats-fortsatt-skandad-av-utvisningsdomd-man-las-pappans-starka-inlagg?fbclid=IwAR0CIpFytdzQgnujlzhBE-uI6FPyNtoKgQuPUObC8RkknHOxTrCEHVKzprw

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=184707492452402&set=a.109233549999797&type=3&theater

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm No stress cabo verde , Göta Kanal

Det pågår koordinerad spam på iFokus riktad mot Debatt

Anmäl
2018-11-05 19:44 #1 av: Lonaa

Fy fan, rent ut sagt. Saknar ord för att beskriva vad jag anser om den gärningsmannen.
Att skända gravar är förjävligt, precis som John Hrons som ofta utsätts för vält gravsten och annat.

"Glass löser allt!" /Källa Glassgård, Öland
Toktantens dagbok - Om hästar, hundar och livet i största allmänhetBlomma

Anmäl
2018-11-05 20:35 #2 av: Göstage

Fruktansvärt att mista sin dotter, dessutom på det vidriga sättet, och sedan utsättas för något sådant här...Ledsen

Re:tired, men stolt medis på Kust & hav iFokus.

Anmäl
2018-11-05 20:40 #3 av: Jimmy.L

Ja det är verkligen vidrigt. Arg

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm No stress cabo verde , Göta Kanal

Det pågår koordinerad spam på iFokus riktad mot Debatt

Anmäl
2018-11-05 21:55 #4 av: Hayabusa

Fruktansvärt sjukt & vidrigt.

Anmäl
2018-11-05 22:33 #5 av: Novachan

Undrar om personer som skändar gravar gör det för att de finner nöje i det eller om det är en följd av fel i psyket...

Konstigt att polisen fortsätter att släppa mannen. Har mannens ens fått betala någon böter?

Antar att ingen religion accepterar att man skändar gravar, men tänker om att skända gravar är ett brott mot utövande av religion eller något i den stilen (om ni förstår vad jag syftar på)? Funderar

Vet inte vad mannens utvisnings är grundad på, ex. om han har begått brott, men bara att har också är en person som är utvisad är ju ett sorts hån mot Ebba och hennes närstående, och egentligen alla andra offer och deras närmaste samt rättssystemet m.m.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.