Debatt iFokus

Debatt

Etiketterdebattsajten
Läst 187 ggr
Draken
2023-03-17 16:12
11

Tack !!

Jag vill nu passa på att tacka er alla medlemmar. Jag har ju, som många av er redan vet, försökt lägga om Debatt och försöka få siten till en site som folk känner sig trygga på, känner att de kan diskutera/debattera om vad som ligger dem om hjärtat, kolla hur andra tycker och tänker i vissa lägen, kunna diskutera ALL politik, utan att man skall bli påhoppad eller idiotförklarad.

Det känns som vi faktiskt är på väg dit nu. Det har startats flera nya ämnen, man ser nya Nick i trådarna, gamla trådar har väckts och vissa trådar har gått vidare med nya trådar och inlägg.

Det är detta jag vill med Debatt. Jag vill inte att man skall vara rädd för att skriva sin mening för att man har olika åsikter än andra. jag vill att alla skall få höras och kunna ta upp olika ämnen, vare sig det är politik eller andra ämnen.

TACK ALLA. Fortsätt på samma spår, då kommer detta bli en fantastisk site att kunna diskutera och debattera på.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

TatsuOni
2023-03-17 16:17
9

Nu hänger jag inte här så mycket. Men till skillnad från förr, så är jag faktiskt inne och läser och t o m kommenterar ibland. För jag tycker att sajten har blivit betydligt trevligare och mer "rumsren" nu. Förr så höll jag mig borta härifrån.

Så tack själv för att du åtog dig sajten!

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Karmatarerskanise
2023-03-17 16:45
3

Tack för en bra sajt :)

[Sacred Wolf.]
2023-03-17 17:20
8

Tack själv Draken du har verkligen lyft sajten 😎

Draken
2023-03-17 17:56
6

Tack skall ni ha. Så roligt att det inte bara är jag som tycker det har blivit bättre 🙂

Var inne på att lämna ifrån mig siten, för jag kände att jag inte riktigt hade tid och ork, men nu tror jag att jag vill sitta kvar, och hoppas på att stämningen fortsätter att ligga på samma nivå som nu, kanske tom bättre.

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

TatsuOni
2023-03-17 18:13
3

#4 Du är jättebra som Sajtvärd, så jag hoppas att du stannar 😁

[Moon AppleGrey]
2023-03-17 18:17
3

#4: instämmer med Tatsu.

Karmatarerskanise
2023-03-17 18:26
1

#4: tuf du stannade!

[Mia-45]
2023-03-17 18:27
4

Kanonbra jobbat Draken 👍

Draken
2023-03-17 18:30
4

Tack 😊💖

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

Vixxen
2023-03-17 19:09
5

Trevligare nu!

Lona
2023-03-17 23:50
5

Ja, stanna!!!
Man måste få ha olika åsikt och det får man här utan att det blir alltför otrevligt. Man måste ju heller inte diskutera allt på sajten men förut vågade man knappt kika in här.
Bra dessutom att ha en sajt där man kan ha diverse…lite halvkonstiga frågor som inte är riktigt pk eller inte passar någon annanstans. 🙃

Förmodligen en av iFokus "svårare" sajter att rodda men du gör det bra!👍

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Soligajag1
2023-03-18 09:20
2

Nu kan gå in här och läsa inlägg ,
Tack för att du tar hand om sajten Draknästets_Reptiler ,
😊😍❤️
Lycka till med sajten!!

Kram // Soligajag1

HH 🙂

Draken
2023-03-18 11:43
3

😊

Siten är väl egentligen inte så svår att rodda, men man måste vara tydlig med vad som gäller. Och inte tappa humöret som värd och börja med personliga påhopp och smutskastning.

Hellre då säga ifrån på skarpen, och kanske få ett par "ovänner", än att stänga av folk till höger och vänster. Detta är en site där det är högt i tak, och jag vill ha det så. Men jag godtar inte precis vad som helst.

Mvh./ Draken

Kennel Teiashis

• Redigerat 2023-03-18 11:53 av Draken
TatsuOni
2023-03-18 13:29
3

#13 Jag tycker att du har hittat en bra nivå!